|
TFM RC - Toruńskie Forum Modelarskie RC Modele RC, elektronika do modeli, silniki 3F, aparatury, akumulatory, modele dla poczatkujacych.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:05, 27 Gru 2011 Temat postu: SkyKing 8501 |
|
|
Witam, zakupilem sobie helikopter Sky king 8501, z poczatku wszystko było pięknie, kolorowo, i helikopter radzil sobie z poderwaniem sie do gory.. Na drugi dzien poszedlem na dwor i tam delikatnie poderwalem go ze 4 razy do gory, za 5-tym razem silniki stanely po 3 sekundach, wlaczylem od nowa helikopter i owa sytuacja powtorzyla sie, i tak jest az do teraz, kupilem nowe baterie do pilota ( alkaiczne x. Krótko mówiac helikopter nie lata, wirniki obkreca sie moze 5 razy i stoja na amen.. Prosze o pomoc. Co moze byc nie tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel2555
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:43, 27 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że przegrzewa ci się regulator. Czy akumulator w modelu masz dobrze naładowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:12, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Kupiłm nowy, po wypakowaniu silniki byly naladowane, niewiem na ile% ale latalem nim okoli 5 min ( probowalem latac) i podlaczylem go na 2 h do ladowarki, p oczym na drugi dzien wzielem zeby nauczyc sie latac, poszedlem i po 5 próbach poderwania, zaczelo się to dziać.. teraz go ładuje i na chwile odpalalem i silniki nie gasna, ale pracowaly moze z 15 sekund, Czy to moze byc cos nie tak z bateria ? ( akumulatorem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel2555
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:45, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz woltomierz to sprawdź do jakiego napięcia przysiada pakiet jak masz załączony silnik w heli. Jeżeli jest pakiet w pełni naładowany napięcie nie powinno spaść poniżej 10,5 - 11V przez 15 sekund.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:08, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
niestety ale voltomierza nie mam, naladowalem go ponownie, i pozniej zobacze co się będzie dziać. I napisze tutaj co sie dzialo
A moje kolejne pytanie, czy jesli wlacze helikopter i polot i porusze galka prawa w pilocie (od lopat) lopaty powinny jakos reagowac ? czy jest to tylko ruch gdy dzialaja silniki glownego rotora ? Ponieważ jak staram sie poderwac samolot do gory przewracał on mi sie na prawo, co nalezy zrobic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:41, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ODŚWIEŻAM. Lecz teraz gdy juz heli jest w powietrzu, nie lata ani do przodu ani do tylu, dlaczego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel2555
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:31, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ustaw środek ciężkości bardziej na przód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:49, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A czym to ustac ? i co to da ? skoro srodek ciezkosci bedize z przodu heli bedzie samoczynnie latal do przodu, natomiast do tylu nie.
Mogę sie mylić..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel2555
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:08, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Pomyliłem modele. Silnik tylny ci działa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:15, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
czasami sie kręci, ale jak podnosze do gory helikopter i jest w powietrzu wirnik tylny sie nie kreci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez inside dnia Sob 17:16, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel2555
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:13, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Musi się kręcić jak robisz np lot do przodu lub do tyłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:10, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No ale jak.. przeciez sie nie kręci..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel2555
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:17, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Pierwszy banalny powód to uszkodzone szczotki w silniku, możesz to sprawdzić w taki sposób, że odłączysz przewody od silnika podłączysz np baterię płaską jak silnik nie zakręci śmigłem lub temu ruchowi trzeba będzie pomóc aby ruszył to znaczy, że silnik do wymiany. Inna przyczyna to uszkodzony regulator. Może jak przywaliłeś gdzieś to silnik tylni pracował i został przyblokowany mechanicznie to zaś spowodowało pod wpływem przeciążenia przepalenie tranzystora/ tranzystorów w elektronice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nurek636
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:19, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Albo coś się rozłączyło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inside
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:23, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
nie, nie uderzylem nigdy tylnym wirnikiem.. on mi sie nigdy nie krecil, tylko z poczatku minimalnie czasami wykonal po 3 obroty i stawal..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|